pondelok 9. januára 2012

Politický pohyb v technikovi

Tí, ktorí ma poznáte viete, že som skôr technicky zameraný. Bohužiaľ spoločenská situácia sa dostáva do bodu, kde sú veci neudržateľné, bez rozumnej perspektívy. Tí, ktorí ma nepoznáte tak tu pavel-simon.com je odkaz na moju stránku, kde sa trochu o mne dozviete.
V 1989 sme prešli zásadnou zmenou, a tí čo to pamätajú si možno spomenú, že mali nejaké vízie, predstavy a sny. Dnes po vyše 20 rokoch to celé uhnulo niekam kde sme si to moc nepredstavovali.
I napriek tomu som sa snažil tieto veci nevnímať robiť si svoju robotu, zaoberať sa tým čo ma zaujíma a baví. Po dlhých rokoch zamestnaneckého pomeru som tejto jeseni dospel k stavu, že som začal budovať svoju firmu. A hneď som začal zisťovať, že to čo sa hovorilo (ale mňa sa to ako zamestnanca netýkalo) o tom ako náš štát skôr bráni podnikateľom ako im pomáha, je pravda.
Súbežne s tým sa nám rozsypala vláda a prebiehali akcie Occupy Wall Street a iné. Proste nastal čas na to čo sme asi zabudli urobiť v tom 1989 - venovať sa aj politike, klásť otázky, dožadovať sa odpovedí - prosto angažovať sa.
Preto, i napriek tomu, že som viac technicky zameraný, pociťujem nutnosť sa angažovať viac. A preto som prijal ponuku na možnosť kandidovať do NR SR za +1 občanov.
Ako to dopadne ešte uvidíme, ale držím si (nám) palce.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára